Selkosuomi
Nämä ovat Allergia-, iho- ja astmaliiton selkokieliset sivut.
Näillä sivuilla kerrotaan lyhyesti allergioista ja astmasta sekä Allergia-, iho- ja astmaliiton toiminnasta.
Puolet suomalaisista on yliherkkiä. Osalla heistä on vakava allergia. Allergia-, iho- ja astmaliitto tekee työtä heidän elämänlaatunsa parantamiseksi.
Kysy apua neuvontanumeroistamme
Jos haluat tietoa allergiasta tai apua siihen, soita neuvontanumeroihimme. Numeroihin vastaavat alan asiantuntijat.
Allergianeuvonnan numero: 0600 144 19.
Vastausajat: maanantai, tiistai ja keskiviikko kello 9–13, torstai kello 13–17.
Puhelu maksaa 0,87 euroa minuutilta.
Sisäilma- ja korjausneuvonta: 020 757 5181
Vastausajat: maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai kello 9–15.
Palvelu on maksutonta. Soittaminen maksaa normaalin puhelinmaksun verran.
Allergia- ja astmayhdistysten jäsenet saavat maksutonta allergianeuvontaa paikallisyhdistyksistä.
Katso oma paikallisyhdistyksesi täältä.